Sunday, August 29, 2010

Hamper Hari Raya Secret Garden serendah RM15

KUALA LUMPUR - Anda mahukan sesuatu kelainan dalam pemberian hamper bersempena dengan sambutan Hari Raya Aidilfitri tahun ini?

Jika benar, The Secret Garden The Shop yang terletak di Ara Damansara di sini mungkin memenuhi keinginan anda itu kerana premis tersebut menawarkan rangkaian hamper dan koleksi hadiah eksklusif berupa produk kecantikan Secret Garden.

Pengarah Urusan The Secret of Secret Garden Sdn. Bhd. (Secret Garden), Mohammad Razin Mohamat Noor berkata, tawaran terbaru itu disasarkan kepada individu dan juga syarikat korporat.

"Rangkaian hamper dan koleksi hadiah Hari Raya Aidilfitri ini ditawarkan pada harga antara RM15 sehingga RM350 setiap set.

"Setiap set hadiah akan dibungkus bersama rangkaian produk penjagaan diri Secret Garden bersama barangan lain seperti buah kurma dan biskut," katanya pada sidang akhbar selepas majlis pelancaran Secret Garden The Shop di sini baru-baru ini.

Mengulas lanjut, beliau berkata, hamper dan hadiah eksklusif turut disediakan bagi majlis perayaan, majlis perkahwinan, majlis hari jadi dan lain-lain berdasarkan permintaan pelanggan.

Berhubung sasaran jualan produk hamper dan hadiah eksklusif Secret Garden, Mohammad Razin mengunjurkan jualan di antara RM200,000 dan RM300,000 sepanjang bulan Ramadan ini.

Dalam pada itu, beliau turut menyatakan pihaknya sedia bekerjasama dengan pemilik perniagaan atau usahawan dalam menjalinkan usaha sama untuk pemasaran barangan Secret Garden.

Katanya, usahawan hanya memerlukan modal serendah RM500 untuk memulakan perniagaan tersebut.

Sumber: Kosmo!

2 comments:

  1. Bagaimana saya nak sertai kerjaya seperti yang diperkatakan.

    ReplyDelete
  2. Cuba contact Secret Garden.. mungkin mereka boleh beri penerangan lanjut

    ReplyDelete